SYSTEM E.FIGURES

SYSTEM E.FIGURES

Naszym Klientom proponujemy rozwiązanie przełamujące tradycyjne myślenie o księgowości – KSIĘGOWOŚĆ BEZ KARTKI PAPIERU. Wdrażając elektroniczny obieg dokumentów, który pozwala na ich stały monitoring, bieżące raportowanie i stały dostęp do danych finansowych.
System e.figures posiada prosty i intuicyjny interfejs. Bezpieczne, szyfrowane logowanie z poziomu przeglądarki internetowej pozwala na całodobowy dostęp do danych praktycznie z każdego miejsca na świecie. Możliwość jednoczesnego wprowadzanie dokumentów przez wiele osób – to kluczowe rozwiązanie dla firm posiadających oddziały w różnych lokalizacjach.
Jak działa e.figures?
Pracownik Klienta skanuje dokument papierowy i wprowadza go do systemu e.figures. Dokument „przebywa” ustaloną indywidualnie z każdym Klientem ścieżkę obiegu. Po ostatecznej akceptacji przez osobę upoważnioną ze strony Klienta, dokument jest automatycznie przesyłany do Kancelarii, a następnie weryfikowany i księgowany, po czym trafia do archiwum na serwerze Kancelarii.
System pozwala monitorować status dokumentów na każdym etapie. Dzięki automatyzacji procesów wprowadzania, opisu, weryfikacji i zatwierdzania dokumentów znacznemu skróceniu ulega czas od momentu wpływu dokumentu do firmy do jego zaksięgowania.

PANEL MENEDŻERA

Panel Menedżera to narzędzie zarządcze wspierające kadrę zarządzającą w procesie podejmowania decyzji biznesowych. Zadaniem Panelu Menedżera jest zapewnienie Klientom dostępu do aktualnych danych finansowych firmy w postaci raportów zarządczych, a tym samym ułatwienie planowania, inwestowania, a także wsparcie w optymalnym zarządzaniu kosztami i płynnością firmy oraz bieżącym kontrolowaniu rentowności prowadzonych działań.

 

Jak działa Panel Menedżera ?

 

Po bezpiecznym, szyfrowanym zalogowaniu za pomocą przeglądarki internetowej do Panelu Menedżera, użytkownik otrzymuje wgląd do następujących przykładowych informacji wynikających z ksiąg rachunkowych:

  • bilans,
  • rachunek zysków i strat,
  • raport o zyskowności realizowanych projektów,
  • raport o stanie należności i zobowiązań,
  • inne (np. raport o stanie realizacji budżetu).

System daje możliwość wyboru okresu jakiego mają dotyczyć wybrane przez użytkownika dane. Wygenerowane za pomocą Panelu Menedżera raporty można z łatwością przenieść np. do programu MS Excel czy też zapisać w formacie PDF.

INWESTYCJE

 

DOTACJE NA INNOWACJE

 

Pełna automatyzacja procesu wymiany danych księgowych i raportów pomiędzy Wnioskodawcą i jego partnerami biznesowymi

 

 

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Systemy informatyczne FIGURES Kancelaria Rachunkowa Sp. z o.o., obsługujące e.figures oraz Panel Menagera ulokowane są na klastrze serwerów hostowanych w jednym z najnowocześniejszych centrum danych w Europie Środkowo-Wschodniej należącym do Beyond Sp. z o.o.

Systemy operacyjne funkcjonują w oparciu o najnowszą platformę wirtualizacyjną VMware.

W ramach współpracy z Beyond wszystkie gromadzone dane zabezpieczone są przed zniszczeniem
i utratą dzięki profesjonalnym kopiom bezpieczeństwa. Symetryczne łącza dostępowe zapewniają szybkość działania systemów nawet przy dużej ilości użytkowników.

Datacenter Beyond posiada najwyższy stopień bezpieczeństwa Tier 4.